Алгоритм дій “Повітряна тривога”

І. Алгоритм  дій відповідальних осіб у разі повітряної тривоги під час навчальних занять

1. 1. В умовах навчання з використанням дистанційних технологій учитель словесно оповіщає здобувачів освіти про загрозу, негайно припиняє заняття та рекомендує учням пройти вдома у безпечне місце.

1.2.  Вчитель миттєво оповіщає учнів (словесно) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та припинення заняття.

1.3. Під час перебування у  місці, яке відповідає правилу двох стін,  вчителі повинні провести заходи, щоб заспокоїти дітей та всіх, хто знаходиться в ній.

ІІ. Порядок дій педагогічного працівника за сигналом «Повітряна тривога»

2. 1. Нагадайте дітям про головну мету евакуації, їхню безпеку та правила евакуації.

2.2. Провести інструктаж про вимкнення та знеструмлення всіх технічних засобів та освітлювальних приладів. Закрийте двері та вікна.

Дії батьків до та під час повітряної тривоги:

• долучитися до каналу комунікації закладу освіти між адміністрацією закладу, класним керівником та учасниками освітнього процесу, щоб володіти оперативною та необхідною інформацією у разі повітряної тривоги;

• мати евакуаційний рюкзак, в якій варто покласти записку від батьків, у якій вказано прізвище, ім’я, по батькові дитини, дата народження, адреса проживання, контакти батьків, сімейне фото (за можливості й, бажано, з підписами, хто на ньому зображений). Також варто зазначити в цій записці резус-фактор та групу крові дитини.

 Якщо учасники освітнього процесу не встигли добігти до укриття під час обстрілу: 

• негайно перейти в приміщення без вікон або скористатися правилом двох стін (перша стіна бере на себе силу вибуху, друга – руйнування);

• якщо виникла пожежа чи пошкодження будинку – зателефонувати 101, вказавши точну адресу, поверх та покинути небезпечне місце;

• якщо в будинку стався вибух – слід якнайшвидше самостійно залишити будівлю та залишити двері відчиненими, щоб рятувальники не зрізали їх.

Людям із порушенням зору